maandag 25 april 2016

De stand van zaken aan het eind van de winter

Ik kon even niets van me laten horen, doordat ik het Internet niet kon gebruiken, maar hier ben ik dan met de laatste nieuwtjes.

Op het gebied van de verbouwingen heb ik het pand uitgebreid met een opslagplaats voor mijn brandhout, tussen het atelier en de galerie. Nu hoef ik in de winter geen 60 meter te lopen om hout voor de kachel van het atelier te halen en bovendien staat het leuk, omdat de muur wel erg groot is. De opslag is 4 meter breed en 2 meter hoog en gemaakt van allerlei restmaterialen, zodat het niet duur maar wel milieuvriendelijk is.

Verder is de opvang van het regenwater van de vakantiewoning inmiddels actief en dit leverde in één week al 600 liter schoon regenwater op. Zodra de nachtvorst voorbij is ga ik verder met het storten van het terras en het vullen van de voegen van de vakantiewoning.

Het schilderen moet ik even stoppen om alles in te lijsten voor de exposities van de komende zomer, en hierbij toon ik even het werk van de afgelopen wintermaanden.

Groetjes en tot gauw, Jan











Geen opmerkingen:

Een reactie posten