dinsdag 29 maart 2016

Collonge in de sneeuw

Nu de winter hier voorbij is en ik maak de balans op van winterfoto's die ik heb kunnen maken, blijft er maar één ochtend over, dat we echt in de sneeuw zaten. Die ochtend heb ik dan ook een honderdtal foto's gemaakt waarvan er sommige nu gebruikt worden om het dorp in beeld te brengen tijdens een dik pak sneeuw.
Het worden maar twee schilderijen, omdat ik per schilderij ongeveer twee weken nodig heb om ze uit te werken en ik vanwege het voorjaarsweer nu weer buiten wil gaan schilderen.
Het eerste schilderij is gereed en wel de kerk met kerkhof van Collonge en de tweede heeft nog een weekje nodig en is het gezicht op het dorpje vanuit mijn opstal bezien. Deze tweede laat ik wel vast zien, maar hij is vooral nog niet gereed.

Verder zijn er inmiddels 12 geitjes geboren en meer worden het er niet. Alles is perfect verlopen, geen problemen en flinke gezonde jongens en meisjes in allerlei kleuren.

Groetjes en tot gauw.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten